czwartek, 19 listopada 2015

Upolowane nowinki podczas -49% w Rossmanie! Usta i twarz. | LIRENE, WIBO, RIMMEL, MAX FACTOR, ASTOR.



Tym razem promocję -49% przeżyłam bardzo spokojnie w porównaniu do poprzedniej - będąc w Rossmanie pierwszego dnia podczas promocji na kosmetyki do ust, byłam przerażona szałem i typową ambą niektórych klientek zachowujących się jak w dziczy... Zero kultury jakiejkolwiek, wszystko porozrzucane (byłam świadkiem jak pewna kobietka upuściła szminkę i tą popękaną jeszcze rozdepła na ziemi zamiast kogokolwiek zawołać). Tak więc raz byłam na ustach, oczy całkowicie odpuściłam, bo mam wszystko, no i w zeszłą sobotę wzięłam do koszyka kilka nowości do twarzy. Wszystkie były to moje must have wypatrywane z niecierpliwością na blogach/Insta/fejsie.


Kupiłam 6 nowych produktów do ust, załatwiając im wczoraj nowy domek (karton po Joy Box'ie - sorry, taki mam klimat od dziecka, że wszystko w kartonach ;-)) stwierdziłam, że mam hopla. Tym bardziej, że 80% jest utrzymane w podobnej kolorystyce.

Od lewej: Balsam pielęgnacyjny Colour Rush Rimmel (700 Not an illusion), Lips to kiss Wibo (nr 1), Lip Lacquer Wibo (nr 2).



Lipfinity Max Factor (60 Evermore lush), Rimmel (077 Asia), MATTE Style Lip Lacquer Astor (205 All about style)


Tutaj mamy praktycznie same nowinki kosmetyczne. Kolorówkę Lirene wypatrzyłam przez całe mnóstwo wpisów na blogach i stwierdziłam, że muszę wypróbować - trafiłam idealnie, bo podczas wizyty w Rossmanie pani wykładała je świeżutkie na półkę :). Bronzer Wibo zobaczysz wraz z nadejściem grudnia na moim blogu. Paletkę Wibo zgarnęłam dosłownie ostatnią nieruszoną z szafy - z tego co piszecie musi być ich chyba bardzo mało... Testuję, testuję, testuję. Co z tego będzie zobaczysz niedługo :).

Bronzer do twarzy i ciała Wibo, Paleta do konturowania twarzy Wibo (zestaw light), Mineralny puder matujący Lirene (03 beżowy), Mineralny bronzer z różem Lirene, Mineralny puder matujący Lirene (01 transparentny).

Piękne wykończenia pudrów i różo-bronzera Lirene! Jednak trzeba było się krótko napatrzeć i zacząć używać, bo nie na to zostało kupione ;-)

A Ty co upolowałaś na promocji? U mnie na resztę dni listopada i grudnia trwa ban kosmetyczny, bo mam dosłownie wszystko w szafie. Z początkiem miesiąca uzupełniłam tylko rzeczy, których brakowało w pielęgnacyjnych zbiorach i na tym koniec. Teraz mając trochę więcej godzin w pracy nie jestem w stanie wyskrobać czasem wpisu chociażbym nie wiadomo jak mocno chciała, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Poza tym szykuję dla małą niespodziankę na blogu dla czytelniczek, więc bądź uważna!! :)
Buziaki!


35 komentarzy

  1. Mnie się marzy ta paletka do konturowania. :) ps. U mnie również dużo mniejsze szaleństwo w porównaniu z poprzednią promocją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta paletka, kolory idealne dla mnie :)
      Mnie zdecydowanie zniechęciły te wariacje ciekawskich wszystko macających klientek, które chętnie sprawdzały siłę swoich łokci;)

      Usuń
  2. Kusi mnie ta paletka do konturowania z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest wygórowana, więc warto się rozejrzeć za nią i wypróbować :)

      Usuń
  3. Pomadki mają fantastyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich najbardziej lubuję, nie dla mnie ostre róże i czerwienie, bo nie wyglądam w nich dobrze :(

      Usuń
  4. te pudry Lirere koniecznie muszę sprzwdzić na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej zaszalałam z tuszami do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jednego nie kupiłam! I trochę się sama sobie dziwię, chociaż w końcu chyba poszłam po rozum do głowy, że na co mi tyle cieni do powiek - mały sukces:P

      Usuń
  6. A ja zaraz wybieram się do Rossa, mam nadzieję że jeszcze coś uda mi się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że załapałaś się na jakieś cudeńka:) na poprzedniej promocji podczas ostatnich dni kilka fajnych rzeczy kupiłam:)

      Usuń
  7. Jestem ogromnie ciekawa tych kosmetyków Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pierwszego użycia puder transparentny zaczął podbijać moje serducho, teraz zapoznaję się z różo-bronzerem:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że spisuje się bardzo dobrze:)

      Usuń
  9. ja kupiłam malutko:) 3 rzeczy tylko;p

    OdpowiedzUsuń
  10. rózobronzer lirene też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi było trudno się oprzeć tym świeżynkom na półce, gdy nikt o dziwo nie interesował się nimi. Ale przynajmniej wyszłam zadowolona z nowymi niezmacanymi produktami:)

      Usuń
  11. O, udało Ci się znaleźć pudry Lirene! A ta paletka do konturowania Wibo podobno świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Podczas ostatniego wypadu do Rossmana czekały na półce świeżo wypakowane;-)
      Paletka na jesień/zimę jest dla mnie idealna przy mojej bladej cerze, za takie grosze jakie za nią dałam jestem zachwycona :)

      Usuń
  12. Mi również udało się zgarnąć ostatnią paletkę z Wibo i jestem nią oczarowana za taką cenę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Wibo ale niestety nie udało mi się upolować tej paletki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę ją komuś kupić na prezent, ale niestety dorwać jej nie mogę, a wiem, że koniecznie musi się znaleźć w paczuszce ;-)

      Usuń
  14. staram się upolować ten bronzer z wibo, mam nadzieję że w końcu mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat bronzer jest często dostępny w szafie Wibo, gorzej z tymi paletkami ;-)

      Usuń
  15. Jak fajnie wszystkie wyglądają na ostatnim zdjęciu!

    Widziałam, że paletka Wibo była hitem tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie mój zdrowy rozsądek to pewnie bym biegała za jeszcze jedną paletką "na kiedyś" - jednak przez mój zapas na co najmniej kilka lat grzecznie wyrzucę ten pomysł z głowy ;-)

      Usuń
  16. Podoba mi się kolor tej pomadki z Rimmela, no i jeszcze do tego jej nazwa- Asia :D Muszę upolować swoją imienniczkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, swoją imienniczkę dotychczas znalazłam tylko przy margarynach... :D

      Usuń
  17. Na pudry od lirene sama mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz - moderacja służy kontrolowaniu komentarzy, aby móc na każdy odpisać nie przegapiając nikogo z Was.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy jedynie w przypadkach spamu.




SZABLON BY: Panna Vejjs.