piątek, 22 listopada 2013

Moja "chciejlista" na resztę jesiennych dni...

... zdecydowanie będę realizować ją na poprawę humoru:). Całkowicie już przywykłam do sklepów internetowych, wybierając się na małą rundkę po stacjonarnych rzadko kiedy już teraz coś dla siebie tam wynajdę. Wracam do domu, odpalam lapka - znajduję wszystko co chciałam:)

1 | 2 | 3 | 4 | 5


Co jak co, ale rzekłabym nawet chętnie, że tym razem wyszło mi trochę skromnie. Za to kolorówki i kosmetyków pielęgnacyjnych jest od groma, bo albo coś mi się kończy, pojawiła się jakaś ciekawa nowość, no albo po prostu "ja muszę to mieć" ;). żakiet podbił moje serducho tym bardziej, że w pikowany wzór i skórzane rękawy mam kurtkę od MSQ i tak jakoś zostało to upodobanie, tym razem Mosquito poszło chwilowo w bok. Cekinowe bomber jacket na wyjścia ze znajomymi i na takie luźniejsze imprezy oraz gruby sweter do pracy (ostatnimi czasy zmarzluch ze mnie jak nigdy). Sukienka, którą mam już w myślach na sobie od Rohoshop.pl, a torebka musi być dla mnie w uniwersalnym kolorze - aktualnie mam cztery z czego tylko w brązach i jedną w czerni, torebek nigdy nie lubiłam gromadzić, a później narzekam że mi nie pasuje i biegam po znajomych. Mam cichą nadzieję, że moja kochana siostrzyczka nie przeoczy tego wpisu i skojarzy, że może tą listę potraktować również jako pomysł na mikołajkowy prezent :P

A teraz zupełnie poważnie z ciut innej beczki, znacie godne polecenia odżywki do włosów? Najlepiej bez spłukiwania do włosów farbowanych bądź też do "noszenia" na kilka minut na włosach. Miałam do niedawna do czynienia z jedną od firmy Balea jednak strasznie przetłuszczała włosy i teraz jestem w trakcie używania takiej "chwilówki", która też mnie nie zadowala, więc mam nadzieję, że pomożecie! ;-)

Pozdrawiam Was ciepło spod ciepłego koca popijając gorącą herbatę. Podczas gdy Wy dziewczyny już pewnie śpicie ja dopiero zamknęłam za sobą drzwi w domu, mam już za sobą domowe spa i teraz odpalam tylko jakiś serial w necie, aby później dobrze się spało:). Jutro wolny dzień, więc pewnie jakiś wpis się pokaże - uzależniłam się od pisania jak cholera, dostałam nowej energii do tworzenia tego miejsca :)) Dobrej nocy kochane!

8 komentarzy

  1. Kardigan i sukienka wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kardigianie urzekł mnie kolor, ta butelkowa zieleń musi znaleźć miejsce w mojej szafie;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj brałam bez żadnych ozdóbek, ta mnie jednak zaciekawiła - takie coś innego też musi znaleźć swoje miejsce ;-)

      Usuń
  3. przyznam, że mogłabym mieć identyczną chciejlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twoja lista :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz - moderacja służy kontrolowaniu komentarzy, aby móc na każdy odpisać nie przegapiając nikogo z Was.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy jedynie w przypadkach spamu.




SZABLON BY: Panna Vejjs.