środa, 29 kwietnia 2015

-49 % w Rossmanie - moje upolowane na promocji nowinki do twarzy.


Dziś zakończyła się promocja na produkty do twarzy. Ja już zacieram rączki na produkty do oczu. Oczywiście tradycyjnie dumna wyszłam w poniedziałek z Rossmana z jednym jedynym! wypiekanym różem od Lovely po czym... we wtorek pakowałam do koszyka to, co mi się podobało i ile weszło (dobra, dobra, na ile stan konta mi pozwolił w miarę rozsądnie :P). Takim sposobem moja kolorówka się znacznie powiększyła i jak najbardziej jestem zadowolona z korzystania nowych produktów - lubię te momenty miziania swoich nowinek kosmetycznych ;-).

Pod zdjęciem podaję ceny po obniżce (w nawiasie oryginalne na dni podczas których trwała promocja).


Półtransparentny puder matujący Foxing Powder Wibo % 5,09 zł (9,99)
Paleta korektorów do twarzy Perfect Look Wibo % 8,46 zł (16,59)
Korektor Affinitone Maybelline % 14,27 zł (27,99)
Podkład udoskonalający cerę Lasting Finish 25 HR % 13,77 zł (26,99)
Wypiekany róż do policzków Tempting Cheeks Lovely % 7,64 zł (14,99)
Mineralny róż do policzków Natural Beauty 06 Lovely % 4,48 zł (8,79)

Za całość zapłaciłam 53,71 złote oszczędzając przy tym 51,63 złote, czyli dla mnie jak najbardziej na plus, bo pewnie prędzej czy później wypróbowałabym tych nowości, m.in. od Wibo. Chciałam wypróbować z ich nowej serii puder prasowany oraz róż, ale opamiętałam się i stwierdziłam, że w zupełności mi ich wystarczy na ten czas :).

Jak u Was przebiegły Rossmanowskie zakupy? Co planujecie kupić na kolejnych etapach akcji -49% a co już nabyłyście z kolorówki do twarzy? Pochwalcie się! ;-)


6 komentarzy

  1. kupiłam ten róż mineralny tylko że w odcieniu 05 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba odpowiednio dla siebie kupiłam tą 06, jeden z moich ulubionych odcieni aktualnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja chyba na twarzy aż za bardzo... Róży mam chyba do końca życia w swoich zapasach :P

      Usuń
  3. Wspaniałe zakupy. Dobrze, że nad sobą zapanowałaś bo przy takich obniżkach cen ciężko o rozsądek :p Ciekawa jestem jak będzie sprawował się ten puder wibo Fixing Powder, sama miałam zamiar go kupić, ale to już byłaby przesada. Z pewnością w najbliższym czasie też wrzucę posta ze swoimi zdobyczami. Podkład Rimmel również znajdzie się w mojej kosmetyczce za jakiś czas, bo w moim rossmannie nie było mojego koloru, ale na szczęście siostra się postarała i wiem, że kupiła go dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam do Rossmana w przed i w ostatni dzień promocji chcąc kupić jeszcze jakieś dwa podkłady - brak czegokolwiek :D

      Usuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz - moderacja służy kontrolowaniu komentarzy, aby móc na każdy odpisać nie przegapiając nikogo z Was.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy jedynie w przypadkach spamu.




SZABLON BY: Panna Vejjs.