wtorek, 16 września 2014

Współpraca z firmą Bielenda.


Witajcie dziewczyny! Jak już kiedyś wspomniałam produkty firmy Bielenda bardzo lubię i chętnie sięgam po nie w drogeriach. Miłym zaskoczeniem była wiadomość od Julity, jednej z pracownic Bielendy, z ofertą współpracy - chyba nie muszę mówić, że z przyjemnością od razu się zgodziłam? ;-) Paczuszka przyszła do mnie bardzo szybko, wczoraj ku mojemu zdziwieniu już była na swoim miejscu dzięki czemu też umiliła nieznośny dla mnie poniedziałek :P 
Ciekawe zawartości paczki??


Moje nowe diamenciki kosmetyczne:
* Uszlachetniony olejek arganowy - kwas hialuronowy (głębokie nawilżenie + wygładzenie)
* Odżywczy krem ultra nawilżający na dzień i na noc (cera sucha, również wrażliwa)
* Wyszczuplający peeling solny do ciała Polinezja SPA - bio olejek kokosowy!! (nawilżenie + wyszczuplenie)
* Peeling & masło do ciała z serii "Soczysta malina" - zakochałam się! <33

Tak więc dziewczyny jak można się domyślić, smaruję się, obwąchuję od wczoraj regularnie... co 5 minut :D. I czuję się bosko w tym malinowym raju! ;-)
 Miałyście w swoim posiadaniu cokolwiek z tych produktów? Jakie są Wasze zdania na ich temat?

Uwaga!!
Zachęcam Was do polubienia (w górnej części po prawej stronie bloga) strony Maalinovej na facebooku, będzie mi bardzo miło :).

9 komentarzy

  1. Supr, super, super współpraca. Ja bardzo lubię Blelende. Zazdroszczę!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem ceny i jakości lubię tę firmę, spisują się bardzo dobrze:)

      Usuń
  2. te malinowe cuda chętnie bym wypróbowała :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegałam za nimi dobry miesiąc po drogeriach i nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Z pomocą przyszła mi sama Bielenda:P

      Usuń
  3. Mam malinowe masełko ale do ust - sprawdza się całkiem całkiem. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jestem w trakcie zużywania masełek do ust z Nivea, ale jak poradzę sobie z nimi to zacznę poszukiwania tych od Bielenda. Dziekuję ;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak na razie próbuję go na dwa sposoby - i sam olejek wklepuję w twarz i robię mieszankę z moim kremem, zobaczymy jakie będą tego efekty :)

      Usuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz - moderacja służy kontrolowaniu komentarzy, aby móc na każdy odpisać nie przegapiając nikogo z Was.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy jedynie w przypadkach spamu.




SZABLON BY: Panna Vejjs.